نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 20:51

خانواده بایدن ۳۰ میلیون دلار از خارجی‌ها پول دریافت کرده است

رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد خانواده رئیس‌جمهور این کشور میلیون‌ها دلار از اتباع خارجی دریافت کرده‌اند.

«جیمز کومر» رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه اعلام کرده است که هیئت کمیته نظارت مجلس امیدوار است سوابق بانکی جدیدی گردآوری کند که نشان می‌دهد خانواده «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور به شکل غیرقانونی، تا سقف ۳۰ میلیون دلار از اتباع خارجی دریافت کرده است.

این مقام کنگره آمریکا گفت: ما سوابق بانکی بیشتری داریم اما این هفته از ۱۰ میلیون دلار فراتر می رویم، اما تصور می کنم به ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار نیز خواهیم رسید.

اوایل این ماه، قانونگذاران کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا به فرم دسترسی پیدا کردند که از سوی پلیس فدرال برای ضبط اطلاعات از منابع انسانی محرمانه استفاده می‌شود. این فرم نشان می دهد که جو بایدن، در زمان معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، در یک طرح رشوه دهی مشارکت داشته است.

پیشتر «کریستوفر رای» رئیس اف‌بی‌آی، موافقت کرده است که گزارشی از تحقیقات مربوط به خانواده بایدن را در روز دوشنبه به قانون‌گذاران کنگره ارائه کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290988

مهمترین اخبار ایران و جهان: