نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 11:23

دبیر مجمع اسلامی دانشجویان: برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش مضاعف می‌کنیم

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد با تاکید بر تلاش این اتحادیه برای حضور پرشور دانشجویان در انتخابات، گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش مضاعف می‌کنیم.

محمد مهدی نوینی فرد دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  با تاکید بر حضور پرشور دانشجویان در انتخابات امسال، گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش مضاعف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی تمام تلاش و ذهن خود را برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات بگذارد،  افزود: جنبش دانشجویی در بازه فعلی باید تمام تلاش و ذهن خود را برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات بگذارد و فارغ از نگاه های سیاسی بر این مسئله تمرکز کند. 

دبیر مجمع اسلامی دانشجویان تاکید کرد: اتحادیه مجمع اسلامی سلسله نشست هایی را با کاندیداهای انتخابات مجلس می گذارد تا علاوه بر ترغیب مردم به شرکت در انتخابات، در زمینه معرفی کاندیداهای اصلح و متخصص نیز تلاش کند. 

نوینی فرد با تاکید بر اینکه مجلس فعلی انقلابی عمل کرده است، ادامه داد: مجلس فعلی انقلابی عمل کرده است، باید این مسئله را برای مردم تبیین کنیم و از اقدامات تاثیر گذار و مثبت مجلس در 4 سال گذشته دفاع کنیم. 

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس باید ارتباط خود را با جنبش دانشجویی تقویت کنند و فعالان دانشجویی باید بررسی کنند شخصی که کاندیدا شده نسبتش با جنبش دانشجویی و فعالین دانشجویی چیست و علاوه بر آن باید بررسی کند این کاندیدا چه نسبتی با کف جامعه و مردم دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662444

مهمترین اخبار ایران و جهان: