نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 16:18

امام جمعه سمنان: حضور پرشور در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار ایران است

امام جمعه سمنان گفت: حضور پرشور در انتخابات آینده ضامن اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که در مسجد امام این شهر اقامه شد، با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم و مجلس حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به جایگاه‌های رفیعی دست یافته است و حضور پرشور مردم در انتخابات آتی ضامن امنیت و اقتدار کشورمان خواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم همواره نشان داده‌اند که در میدان صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری پرشور دارند و مشارکت آگاهانه و گسترده آنها در انتخابات اسفندماه بار دیگر ثابت خواهد کرد که مردم ایران همواره از نظام اسلامی خود دفاع می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور به میدان بیایند و با جهاد تبیین در این راستا گام بردارند، گفت: عزت امروز کشورمان حاصل انتخاب مردم و حضور آگاهانه آنها در همه صحنه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی و کشورمان بوده است و این مسأله بار دیگر نیز ثابت خواهد شد.

مطیعی همچنین با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم را در جشن‌های انقلاب قابل‌تقدیر دانست و گفت: شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی با نثار جان خود، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و امروز اگر در راه صیانت از انقلاب دچار کوتاهی یا کاهلی شویم، مدیون خون پاک شهدای انقلاب خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مردم همواره در نظام اسلامی و شکل‌گیری انقلاب با امام خمینی (ره) همگام و همراه بوده‌اند و از این پس نیز همین‌گونه خواهد بود؛ چراکه انقلاب اسلامی بر مردم استوار است.

امام جمعه سمنان با قدردانی از برنامه‌های خوبی که به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور اجرا شده است، گفت: امام خمینی (ره) توانست با رشادت و شجاعت با طاغوت زمان وارد نبرد شود و با همراهی مردم، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.

مطیعی با بیان اینکه امروز نیز همه وظیفه داریم تا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم، گفت: مردم همواره در میدان حمایت از نظام اسلامی حضور دارند و در پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شریک هستند.

وی افزود: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و کشورمان در این سال‌ها به قله‌های قابل‌توجهی از رشد و توسعه دست یافته است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666200

مهمترین اخبار ایران و جهان: