نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 18:49

اشتغال اولویت دولت و وزارت کار است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال دغدغه کلیدی دولت و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به طور مستقیم با این وزارتخانه ارتباط دارد.

به گزارش  خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در استان اصفهان اظهار داشت: امروز اشتغال و مسکن از مهمترین اولویت‌های قطعی و اصلی مجموعه حاکمیت کشور است و همه باید برای افزایش اشتغال وارد شویم.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال دغدغه کلیدی دولت و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به طور مستقیم با این وزارتخانه ارتباط دارد.

کریمی بیرانوند با بیان اینکه کمک به حوزه اشتغال تکلیف ما است، اضافه کرد: امروز با مسأله بیکاری دانش‌آموختگان مواجه هستیم که باید برای رفع این مشکل اقدام اساسی انجام شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بهترین راه برای ارائه پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده به جامعه «جهادتبیین» است، گفت: پیشرفت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بسیاری در ۴۰ ساله گذشته به ویژه در دولت سیزدهم اتفاق افتاده که بی‌سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در قلب‌ها نفوذ پیدا کرده و جبهه کُفر در بدترین و ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد، یک آرایش عجیب و غریبی در دنیا شکل گرفته و بزرگترین سلاح ما در حال حاضر در مبارزه با جبهه متکثر و متعدد کفر «جهاد تبیین» است.

کریمی بیرانوند بیان کرد: مجموعه وزارت کار نقش مستقیم و بسیار مهمی را در جلب رضایت مردم از انقلاب دارد و اصل نخست در رضایتمندی، مردم‌داری و رسیدگی به مشکلات مردم است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یک اصل اساسی در مردم داری، شنیدن حرف و سخن مردم است، به شهرستان‌ها بروید و در شورای اداری شهرستان‌ها حضور پیدا کنید با مردم گفتگو کنید، مردم دار باشید.

وی به سامانه جستجوی شغل اشاره کرد که به دستور مستقیم رئیس جمهور شکل گرفت و ادامه داد: تبلیغ این سامانه را در صفحه‌های فردی خود انجام دهید، یک رویداد مردمی اشتغال شکل گرفته که آثار و برکات زیادی به دنبال دارد که می‌توانید آن را پشتیبانی کنید و این وظیفه شرعی همه است.

کریمی بیرانوند خاطرنشان کرد: از هر ظرفیتی برای افزایش اشتغال  استفاده کنید، گاه با در اختیار گذاشتن یک سالن اجتماعات، گاه با تخصیص یک دیوار برای تبلیغات اشتغال می‌توانید به افزایش اشتغال کمک کنید، در واقع با همدلی و کمک به یکدیگر می‌توان آمار اشتغال را افزایش داد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641344

مهمترین اخبار ایران و جهان: