نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 11:57

رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت روحیه صبر و مقاومت گفت: روحیه صبر و مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم دامغان در مصلای بزرگ این شهر اظهار داشت: آنچه از دامغان می شناسیم میراث کهن و تمدن و مدنیت مثال زدنی و دلدادگی به خدا و انقلاب و امام و ایمانی عاشقانه است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مردم این سامان همواره زبانزد است تصریح کرد: فرهنگ مردم دامغان فرهنگی دیدنی است که با تمدن عجین شده است.

رئیس جمهور از مردم دامغان به عنوان مردمی با بصیرت نام برد و با بیان اینکه به همه شهدای عظیم الشأن دامغان و خانواده معظم آنان درود و احترام دارم خاطرنشان کرد: از روحیه صبر و شکر مردم دامغان و جانبازان و ایثارگران و علمای آن ممنونیم.

رئیسی با اشاره به دیدار خود با مادر دو شهید در دامغان، از آن به عنوان کلاس درس یاد کرد و افزود: به دیدار مادر دو شهید و یک نوه شهید رفتیم، سخنان این مادر برای ما کلاس درس بود.

وی با اشاره به سخنان این مادر شهید در راستای دفاع از کشور انقلاب و حریم حرم تصریح کرد: اینها همه برای ما و مسئولان درس است که مادر شهیدی همچنان خود را مدیون انقلاب می داند.

رئیس جمهور اضافه کرد: این روحیه بی تردید پیروزی را با خود به دنبال دارد و خداوند نصرت و پیروزی را با وجود شما جوانان با ایمان وعده داده است.

رئیسی با بیان اینکه این روحیه است که جبهه مقاومت و مردم غزه را سرپا نگاه داشته است گفت: این سرمایه ای است که با هیچ چیز قابل قیاس و معامله نیست.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701388

مهمترین اخبار ایران و جهان: