نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 11:44

طلاب استان گلستان در انتخابات نقش آفرینی می کنند

مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: طلاب استان گلستان تا یازدهم اسفندماه، نقش مردم را نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام متذکر می شوند و برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌فر صبح دوشنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: در استان گلستان ۲۱ حوزه علمیه و ۲ مرکز تخصصی با چندرشته علمی در حال انجام وظیفه است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان افزود:  ۱۳۰۰ طلبه در استان گلستان از مقدماتی ترین سطح حوزه که سطح یک است تا عالی ترین سطح، که سطح ۴ محسوب می شود، آموزش می بینند.

وی ادامه داد: در حوزه علمیه گلستان ۵۰۰ مبلغ خدمت رسانی می کنند که ۲۴۵ نفر آن ها مبلغان طرح هجرت هستند و درمساجد خدمت می کنند و بقیه مبلغان امین هستند که در مدارس و درآموزش و پرورش نقش آفرینی می کنند.

وی متذکر شد رسالت حوزه در دوبخش درون حوزوی و برون حوزوی تعریف می شود و جهت گیری حوزه به سمت پاسخگوتر بودن و انقلابی بودن پیش می رود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌فر در خصوص برنامه ها دهه فجر به برنامه های تبیینی و بیان دستاوردهای نظام  هم در حوزه ها و هم در مساجد اشاره کرد و در خصوص انتخابات گفت: طلاب، تا یازدهم اسفندماه، نقش مردم را نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام متذکر می شوند و برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نقش آفرینی می کنند.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653044

مهمترین اخبار ایران و جهان: