نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 13:56

بازگشایی تمام محورهای اصلی و کوهستانی گلستان +فیلم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از بازگشایی تمام محورهای اصلی و کوهستانی استان گلستان خبر داد.

عادل مصدقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در ۴۸ ساعت گذشته اهد بارش برف شدید و گسترده در ارتفاعات و محورهای کوهستانی و باران در نقاط پایین دست بودیم که باعث کاهش دید، لغزندگی سطح جاده‌ها و مسدود شدن محورهای کوهستانی شد.

وی تصریح کرد: در روز و شب گذشته اختلالاتی در برخی از محورهای اصلی مانند محور"مجن"  و "چهارباغ" به گرگان،  محور آزادشهر، خوش ییلاق به شاهرود، محور اولنگ در رامیان به استان همجوار و جاده توسکستان به سمنان  و به علت برف شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و کوهستانی استان گلستان باز شد و تردد در آن جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: به علت بارش شدید برف در محورهای کوهستانی، از روز گذشته تاکنون بیش از 2000 کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای استان گلستان انجام شده‌است.

 

 

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۰ گروه راهداری برای بازگشایی محورهای کوهستانی استان بیش از دو هزار کیلومتر از مسیرها را با حدود ۷۰۰ تن نمک و شن، برف‌روبی کردند.

مصدقی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ هزار تماس تلفنی با سامانه گویا راهداری برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان برقرار شده‌است.

وی بیان کرد: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان گلستان به تجهیزات و زنجیرچرخ مجهز باشند‌.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658944

مهمترین اخبار ایران و جهان: