نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:50

سرگروه اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها در اصفهان دستگیر شد

اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سر گروه اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در۲ استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلوگرم طلا کرده بود، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید علینقیان پور اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصد کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها و همدست او که در ۲ استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه طلا کرده بودند برای برنامه ریزی سرقت مسلحانه دیگری در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان مخفی شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد سر باند اصلی سارقان در سال ۱۳۹۷ حدود ۱۱ کیلو طلا را در ۲ سرقت مسلحانه در استان خوزستان سرقت کرده که به قتل طلافروش منجر شده بود و همچنین در یک سرقت مسلحانه دیگر در استان قم در سال ۱۴۰۰ حدود چهار و نیم کیلوگرم طلا را سرقت کرده و از محل متواری شده بودند.

رئیس پلیس استان اصفهان ادامه داد: اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و سرانجام مخفیگاه سرباند اصلی و دیگر همدستش در یکی از محلات شهرستان فلاورجان شناسایی و تحت کنترل نامحسوس و رصد مستمر اطلاعاتی قرار گرفت.

سردار علینقیان پور تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و همدستش که در حال برنامه ریزی برای یک سرقت مسلحانه دیگری بودند قبل از هر گونه اقدامی در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی و کاملاً پیچیده پلیسی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به دستگیری سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.‌

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473700

مهمترین اخبار ایران و جهان: