نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 08:27

ساخت مدرسه در شهرک‌های اقماری زنجان آغاز شده است

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در تمامی شهرک‌های اقماری زنجان به جز شهرک کوی‌ثمین در حال ساخت مدرسه هستیم، گفت: تعداد ۶ پروژه مدرسه‌سازی در فازهای مختلف شهرک گلشهر در دست ساخت است.

حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه در بافت فرسوده شهری شاهد مدارس قدیم ساخت هستیم، اظهار داشت: به تدریج این مدارس در فهرست مدارس فرسوده قرار می‌گیرند.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر بافت جمعیتی دانش‌آموزی در شهرک‌های اقماری متمرکز است، تصریح کرد: عمده ساخت ما در شهرک‌های اقماری است که در حال حاضر عملیات احداث مدرسه در این شهرک‌های آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در همه شهرک‌های اقماری زنجان به جز شهرک کوی‌ثمین در حال ساخت مدرسه هستیم، افزود: تعداد ۶ پروژه مدرسه‌سازی در فازهای مختلف شهرک گلشهر در دست ساخت است.

اسلامی با بیان اینکه در شهرک‌های مهرآرا و شهرآرا به ترتیب یک پروژه ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه آغاز شده است، ادامه داد: در پروژه‌های اقدام ملی راه و شهرسازی طبق تعهدات پروژه‌های ساخت مدرسه در دست اقدام است.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان بیان داشت: کلنگ ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه در شهرک محمدیه شهر قیدار به زودی به زمین زده می‌شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501888

مهمترین اخبار ایران و جهان: