نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 13:41

زیرساخت های مطلوبی برای تردد زائران در چذابه ایجاد شده است

چذابه - فرمانده کل سپاه گفت: امنیت تردد زائران در گذرگاه چذابه برقرار است و زیرساخت‌هایی مطلوبی برای تردد زائران ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی چذابه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم خوزستان تشکر می‌کنم که میزبانان شایسته و ارزشمندی برای مهمانان سایر نقاط کشور و مهمانانی که از خارج از کشور به این سرزمین پا می‌گذارند هستند؛ اینجا دروازه ورود به بهشت است با انسان‌های مهربان و با عاطفه‌ای که در این استان حضور دارند.

وی افزود: آنچه که مشاهده می‌کنیم این است که به فضل الهی و با تلاش همه دستگاه‌های مسئول در سطح استان، جریان عبور مردم به سمت کربلای حسینی یک جریان کاملاً روان است و مشکل خاصی را در مسیر حرکت تا این محل ندیده‌ام.

فرمانده کل سپاه گفت: خوشبختانه امنیت مراسم برقرار است و زیرساخت‌هایی که برای توقف موقت مسافران در این هوای گرم پیش بینی شده به گونه‌ای است که کمترین ناراحتی برای زائران حاصل شود.

سردار سلامی با بیان اینکه امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته‌ایم، تصریح کرد: مردم پاکستان که منتظر خروج از کشور به سمت کربلا هستند احساسات عمیقی نسبت به اباعبدالله الحسین (ع) دارند و فریادهای لبیک یا حسین آنها، شورانگیز و عاشقانه است؛ امیدوارم آنها بتوانند بدون هیچ مشقت و رنجی راهی کربلا شده، به آرزوی خودشان برسند و مسیر نجف تا کربلا را به سهولت طی کنند.

وی عنوان کرد: همه چیز خوب به نظر می‌رسد، مردم سرحال و همه در حال خدمت رسانی هستند که فکر می‌کنم همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا ممکن‌ترین و راحت‌ترین فضا را برای تردد زائران امام حسین (ع) ایجاد کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478700

مهمترین اخبار ایران و جهان: