نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 11:13

مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر نوسازی شدند

بوشهر- مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه اول سال جاری، مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر نوسازی و بازسازی شدند.

شهریار مرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقش اساسی و کلیدی مراکز جهاد کشاورزی در تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی و ایجاد توسعه پایدار در مناطق روستایی استان نیاز به نوسازی و مرمت و تجهیز مراکز بشدت احساس می‌شد که در سال جاری مراکز استان مورد تعمیر و نوسازی قرار گرفتند و تجهیزات اساسی برای مراکز تهیه و توزیع شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان افزود: مراکز محل کار مروجین پهنه‌های تولیدی استان و محل مراجعه کشاورزان پر تلاش استان هستند ولی سال‌ها طرح نوسازی و تجهیز مراکز به فراموشی سپرده شده بود.

وی ادامه داد: موفق شدیم با اجرای طرح نوسازی و تهیه تجهیزات مراکز که طبق نیاز سنجی و تعیین اولویت‌ها ویژه هر مرکز تهیه شده بود مکانی مناسب برای فعالیت مروجین پهنه‌های تولیدی فراهم و اجرای این طرح باعث افزایش انگیزه مروجین جهت تحقق اهداف سازمانی شود.

مرشدی بیان کرد: مراکز جهاد کشاورزی نوک‌پیکان فعالیت‌های تولیدی بخش کشاورزی هستند و بیش از پیش باید مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار گیرند که اجرای این طرح باعث افزایش انگیزه مروجین پهنه‌های تولیدی شاغل در مراکز را فراهم ساخته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485900

مهمترین اخبار ایران و جهان: