نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 13:59

ماجدی: میزبانی از عربستانی‌ها نقطه عطفی در پیشرفت فوتبال کشور است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به میزبانی تیم‌های ایرانی از عربستانی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه مراسم ویژه اربعین به همت مجموعه ورزشی انقلاب، اظهار داشت: خدا را شکر خیلی از ستارگان، ورزشکاران، مربیان، مدیران قسمت‌شان شد در راهپیمایی روزهای عزیز در صحرای کربلا و نجف حضور پیدا کنند. البته قسمت نبود من در کنار این عزیزان باشیم اما به هرحال هرجای این کره خاکی باشیم دل ما با این خانواده و حسینی است. تمام درخواست‌های ما نیز از اهل بیت و کرامت آنها است. همه ورزشکاران نیز مثل من من چنین اعتقادی دارند. امروز هم با وجود حضور در مراسم مجموعه انقلاب، دل ما هوای کربلا را دارد و اطمینان دارم هر آرزویی داشته باشیم به‌ آن‌ می‌رسیم.

وی درمورد طولانی شدن برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران با توجه به اینکه خودش نیز یکی از نامزدهای ریاست این هیات است، گفت: زمان انتخابات را به من هم اعلام نکرده‌اند و تا زمانی هم که اعلام نکنند به خودم اجازه نمی‌دهم تحرکات پشت پرده انجام بدهم یا در حال گفت و گو با کسی باشم. منتظر هستیم زمان توسط عزیزانی که در راس کار هستند اعلام شود. ما هم به عنوان یک کاندید در آن زمان بیشتر فعالیت خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد مصوب شدن امضای قرارداد با یک شرکت برای حمایت مالی از این مجموعه و تفویض اختیار در این زمینه به مهدی تاج، گفت: بحث قرارداد در هیات رییسه مطرح شد و خوشحالم می توانم بگویم شرکتی پیدا شده که در این زمینه و بحث‌های تبلیغاتی به فدراسیون کمک خواهد کرد.

ماجدی درمورد توافق روسای فدراسیون ایران و عربستان برای لغو میزبانی در زمین بی‌طرف، اظهار داشت: این موضوع خیلی مهم است‌. خوشحالیم دست کم امسال تیم‌های ما در کشور ثالث بازی نمی‌کنند و در کشور خودمان میزبانی می‌کنند. امیدواریم این موضوع نقطه عطفی در ارتقا و پیشرفت فوتبال کشور باشد.

وی درمورد اینکه مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون نیز در این اتفاق تاثیرگذار بودند اما اکنون چه درخواستی از نهادهای بالاتر برای تجهیز به موقع ورزشگاه‌ها دارد، عنوان کرد: بحث فوتبال نشات گرفته از اقتصاد، فرهنگ و اخلاق یک جامعه است. نمی‌توانیم بگوییم فدراسیون فوتبال با تنهایی می‌تواند تمام بار این مسئولیت را به دوش بکشد. تاج، همکاران ما در هیات رییسه و باشگاه‌ها خیلی زحمت کشیدند. حتی روسای هیات فوتبال‌ها نیز خیلی زحمت کشیدند اما نیاز اسن دولتمردان و به ویژه نمایندگان مجلس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و به روزی فکر کنیم که حق پخش را به عنوان حق طبیعی فوتبال بتوانیم هرچه سریع‌تر در اختیار فوتبال بگذاریم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486600

مهمترین اخبار ایران و جهان: