نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 13:43

تبریک معاون اول قوه قضاییه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، روابط عمومی‌ها تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدمصدق معاون اول قوه قضائیه در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، روابط عمومی‌ها را به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی دانسته که با همیاری گسترده در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش می‌کنند.

در متن این پیام آمده است:

رهبر معظم انقلاب در خصوص اطلاع رسانی عملکرد دستگاه قضائی که فرموده اند: یکی از کارهای بسیار ضروری در قوه قضائیه، انعکاس خدمات این قوه و اطلاع رسانی آن‌ها به مردم دانسته و تأکید کرده اند برای انعکاس حجم سنگین کارهایی که در دستگاه قضائی انجام می‌گیرد، از شیوه‌های جدید و جذاب اطلاع رسانی و تبلیغی استفاده شود.

کار اطلاع رسانی، کارِ ظریف و یک کار هنرمندانه است. تبیین حقیقت و اطلاع رسانی به افکار عمومی، تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه و مترادف است با خلاقیت توأم با انگیزه، گفتمان، تعامل و اخلاق

دشمنان می‌خواهند از فضای فرهنگی کشور علیه انقلاب، نظام و دولت استفاده کنند؛ لذا اطّلاع رسانیِ به هنگام، به جا و به شکل متین و صحیح می‌تواند تمامی محاسبات و اهداف آن‌ها را خنثی کند.

اینجانب روز روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می‌کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213600

مهمترین اخبار ایران و جهان: