نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 09:17

بارش‌های رگباری و جاری شدن سیل در شمال اردبیل

اردبیل- شب گذشته بارش‌های رگباری شدید و جاری شدن سیل در شهرهای شمالی استان اردبیل خسارت‌هایی را به بار آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بارش‌های شامگاهی شنبه که در مناطق مختلف استان به ویژه شهرهای مشگین، گرمی، انگوت و اصلاندوز با شدت بیشتر به جاری شدن سیل منجر شد که به بخش‌های عظیمی از مناطق روستایی، عشایری، باغات و مزارع خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در گفت‌وگوی تلفنی با تأیید جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق، از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در مناطق روستایی مشگین‌شهر، گرمی و انگوت خبر داد.

مهدی خدمتی اظهار کرد: هنوز در ساعات اولیه میزان خسارت مشخص نیست ولی تلاش بر این است تا به حادثه‌دیدگان سیل امشب به ویژه در مناطق اتراقی عشایر و روستاییان امدادرسانی انجام شود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز با بیان اینکه بارش‌های شدیدی در مناطق شمالی و مرکزی استان رخ داده، است، تصریح کرد: این شرایط جوی ناپایدار تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام هواشناسی موج جدید این بارش‌ها فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان اتفاق می‌افتد و از شدت بارندگی‌ها در شمال استان کاسته خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی این سامانه بارشی که همراه با وزش تندباد در مناطق مرکزی و جنوبی خواهد بود، دوشنبه صبح از استان خارج شده و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هوای بهاری در استان اردبیل نمایان خواهد شد.

پیگیری‌ها برای اعلام آخرین وضعیت جاری شدن سیل در شمال استان اردبیل ادامه دارد و خبرهای تکمیلی فردا اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1226588

مهمترین اخبار ایران و جهان: