نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 10:46

مسیرهای ورود به هر پارکینگ در مراسم ارتحال امام (ره)

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استان‌های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی باید تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد مسیرهای ورود به هر پارکینگ در مراسم ارتحال امام (ره) استان‌های البرز، ایلام، اردبیل، مازندران و گیلان از مسیر غرب به شرق آزادراه آزادگان – مرتضی گرد و تابلوهای هدایت مسیر و همکاران بنده که در این محدوده‌ها جهت هدایت خودروها حضور دارند جهت شرکت در مراسم تردد کنند.

وی افزود: استان‌هایی که از سمت جنوب کشور مانند زنجان همدان، کرمانشاه کردستان و بوشهر و یزد و قم و خوزستان که از آزادراه خلیج فارس تشریف می‌آورند به سمت کهریزک هدایت مسیر می‌شوند و وارد پارکینگ‌های خود می‌شوند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: برخی از استان‌ها از شمال به جنوب جاده قدیم قم – آزادگان تردد می‌کنند مانند استان گلستان و خراسان جنوبی که به سمت درب بهشت زهرا به پارکینگ‌های خود هدایت مسیر می‌شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: استان‌های لرستان، سمنان، کرمان و سیستان و و بلوچستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و هرمزگان می‌بایست از جنوب به شمال جاده قدیم قم - و از محدوده درب اصلی بهشت زهرا وارد شده و در پارکینگ اصلی خود مستقر می‌شوند.

وی گفت: استان‌های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی می‌بایست تردد کنند.

سرهنگ رازقی افزود: مسیرها و نام پارکینگ‌های هر استان با مسئولین کاروان‌ها هماهنگ و اطلاع رسانی شده است و اگر کاروانی در مسیر اشتباه تردد نماید دچار مشکل گردیده و می‌بایست قبل از رسیدن به این قسمت‌ها با توجه به تابلوهای هدایت مسیر مسیریابی کرده و به پارکینگ خود همان استان مراجعه و توقف کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258300

مهمترین اخبار ایران و جهان: