نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 20:58

کمیته بهداشت و درمان سالگرد ارتحال امام راحل در شهریار برگزار شد

شهریار- کمیته بهداشت و درمان مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با حضور مسئولان در شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه شنبه کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور نماینده فرمانداری و رئیس و مسئولین واحدهای مرکز بهداشت در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه در خصوص نظارت و کنترل بهداشتی ایستگاه‌ها و محل‌های طبخ یا توزیع مواد غذایی، کنترل و تشدید نظارت بهداشتی محل‌های اسکان زائرین گرامی و کنترل و نمونه برداری آب آشامیدنی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان هماهنگی لازم انجام شد.

گفتنی است که برنامه ریزی و هماهنگی برای ساماندهی واحدهای سیار و دست فروشان دوره گرد مواد غذایی و جلوگیری از فروش مواد غذایی ناسالم و ساماندهی کیوسک‌های عرضه کننده یخ و الزام متصدیان این محل‌ها به فروش یخ‌های دارای بسته بندی بهداشتی در لفاف پلاستیکی با همکاری فرمانداری و شهرداری‌های شهرستان، مورد تصویب این کمیته قرار گرفت.

همچنین آمادگی کامل بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی و تیم‌های عملیاتی مدیریت بحران شبکه مورد تأکید قرار گرفت.

لازم به ذکر است که آموزش سلامت از طریق طراحی و توزیع بنر و پمفلت با همکاری شهرداری‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نمایندگان کاروان‌های زیارتی و آموزش مباحث بهداشتی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از جمله مصوبات این جلسه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234100

مهمترین اخبار ایران و جهان: