نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 12:15

پایان نظرسنجی فارس| فرزانه فصیحی بالاتر از سایر رقبا بهترین ورزشکار اصفهان شد

با اتمام نظرسنجی فارس، فرزانه فصیحی به عنوان برترین ورزشکار اصفهان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نظرسنجی‌ انتخاب برترین ورزشکار اصفهان در سال ۱۴۰۱ به همت اهالی ورزش و مردم به انجام رسید.

فرزانه فصیحی در رشته دو و میدانی، رسول معتمدی در‌ رشته وزنه‌برداری، احسان حاج‌صفی در رشته فوتبال، گلنوش سبقت‌الهی در رشته تیراندازی و یونس خدایی در رشته ووشو براساس تعداد مدال کسب شده و همچنین درجه اهمیت مسابقات گزینه‌های نظرسنجی فارس بودند.

برای نظرسنجی برترین ورزشکار اصفهان سراغ اهالی ورزش (ورزشکاران، مربیان، داوران، پیش‌کسوتان، مدیران و اصحاب رسانه) رفته و نظر آن‌ها را جویا شدیم، همچنین نظرسنجی عمومی صفحات مجازی خبرگزاری فارس اصفهان قرار داده شد.

نظرسنجی فارس برای انتخاب برترین ورزشکار اصفهان در سال ۱۴۰۱ تا روزهای پایانی اسفندماه ادامه پیدا کرد و سپس نظرات تجمیع شده و بر این اساس فرزانه فصیحی به عنوان بهترین ورزشکار اصفهان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

فصیحی عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان پس از این‌که به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعزام نشد از تیم ملی خداحافظی کرد اما دوباره به میادین بازگشت و رکوردها را یکی پس از دیگری جابه‌جا کرد، فصیحی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۲۱ را نیز در کارنامه دارد، سال پرباری را پشت سر گذاشت.

دختر باد در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا و در دوی ۶۰ متر به مقام اول این رقابت رسید و مدال طلا را کسب کرد؛ فصیحی در مرحله مقدماتی هم رکورد ۷/۲۳ ثانیه را ثبت کرد و رکورد ملی کشورمان در این ماده که با زمان ۷/۲۵ ثانیه در اختیار خودش بود را نیز بهبود بخشد.

فصیحی همچنین با ثبت زمان ۱۱:۲۴ ثانیه در رقابت دوی ۱۰۰ متر بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رکورد ملی این ماده که با زمان ۱۱:۴۴ ثانیه در دست خودش بود را شکست و در فینال با ثبت حد نصاب ۱۱:۱۲ ثانیه به مدال نقره دست یافت.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104400

مهمترین اخبار ایران و جهان: