نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 19:30

دیپلمات فلسطینی: تشکیلات خودگردان به دنبال مبارزه با جریان مقاومت است

معاون وزیر خارجه پیشین فلسطین گفت که تصمیم تشکیلات خودگردان برای حضور در نشست العقبه، در راستای تکمیل نقش این نهاد در مبارزه با مقاومت فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، محمود العجرمی معاون وزیر خارجه پیشین فلسطین تأکید کرد که تصمیم تشکیلات خودگردان برای حضور در نشست العقبه، به سود رژیم موقت صهیونیستی است.

العجرمی به خبرگزاری شهاب گفت که این تصمیم در راستای تکمیل نقش تشکیلات خودگردان در مبارزه با مقاومت فلسطین است و به هیچ عنوان غافلگیر کننده نبود. این نشست قرار است فردا یکشنبه با نظارت آمریکا برگزار شود و هدف از آن، بررسی توقف تنش و مقابله با مقاومت در کرانه باختری است.

این دیپلمات فلسطینی تأکید کرد، تمامی ادعاهای واهی تشکیلات خودگردان مبنی بر اینکه برای حضور در این نشست شروط امنیتی دارند و خواستار آتش‌بس هستند، غیر منطقی است؛ زیرا توقف تنشی که تشکیلات خودگردان در پی آن است، همان محاصره مقاومت و همکاری با صهیونیستهاست تا به جریان مقاومت پایان دهد.

وی خاطر نشان کرد: ملت فلسطین نباید از تشکیلات خودگردان انتظاری داشته باشند؛ زیرا در بزرگترین مسئله‌ای که مسئله ملی فلسطین راتهدید می‌کند، حضور نداشت. کما اینکه چند روز پیش، شهرک‌سازی و کشتار هدفمند و سازمان‌یافته توسط ارتش اسرائیل را محکوم نکرد.

العجرمی ضمن محکومیت التماس تشکیلات خودگردان از جامعه بین‌الملل پس از هر کشتاری که در فلسطین رقم می‌خورد،تصریح کرد: در گذشته نیز،توافقات امنیتی [با صهیونیستها] توسط تشکیلات حاصل شد که ملت فلسطین آن را مردود می‌داند.

پایان پیام/.
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1057000

مهمترین اخبار ایران و جهان: