نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 21:55

شبکه خادمیاری رضوی در استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر - مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر گفت: شبکه خادمیاری رضوی برای بهبود کمک به محرومان باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خوردبین مقدم عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان دشتستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حفظ نظام و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و همچنین اتحاد و همدلی بین مسئولین از عمده نکات بارز نظام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت رهبری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید گفت: پیروزی انقلاب سبب کوتاه شدن دست استکبار از میهن شد.

خوردبین مقدم ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی امام جمعه دشتستان گفت: امید است بتوانیم با مدد و یاری حضرت امام رضا (علیه السلام) برنامه‌های خوبی در شهرستان برگزار کنیم.

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر عملکرد شبکه خادم‌یاری استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ظرفیت فراوان در استان، هم افزایی بیشتر از خیرین و واقفین برای کارهای خیر و توسعه خدمات‌دهی به محرومان از اولویت‌ها است.

وی به جذب و توسعه شبکه خادم‌یاری با آموزش‌های لازم، تقویت خیرین، هم افزایی در برنامه‌های خدماتی جهت محرومین و نیازمندان، ساماندهی نذرها در شهرستان و چهارشنبه‌های امام رضایی تاکید کرد.

تزریق روحیه معنوی

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی گفت: اقدامات خادمیاران در راستای نفع رسانی به مردم، احیای امر اهل بیت (ع) وتعظیم شعائر الهی بوده و این امر موجب تزریق روحیه معنوی میان اقشار مختلف مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) مایه مباهات و فخر ایرانیان و همه شیعیان عالم است بر لزوم ترویج و نشر فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد و گفت: فعالیت به نیت امام رضا (ع) و ترویج سیره عملی آن حضرت، فرصت سازی برای ذخیره آخرت است.

امام جمعه دشتستان بابیان اینکه همه اقشار جامعه باید از ائمه اطهار (علیهم السلام) الگوگیری کنند، بر لزوم ترویج سیره رضوی و نشر فرهنگ رضوی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام مصلح با تاکید به ترویج سیره نورانی اهل بیت (ع) در جامعه، حضور امام رضا (ع) در کشورمان را با برکت و مایه مباهات و فخر ایرانیان و همه شیعیان عالم دانست.

توزیع بسته‌های معیشتی

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد این دفتر در سطح شهرستان را بیان کرد.

عباسعلی اسدی گفت: در شهرستان دشتستان کانون‌های خدمت رضوی تاکنون خدمات خوبی را در قالب سفره مهربانی، توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم، ارائه خدمات رایگان توسط گروه جهادی سلامت شهید دکتر غلامرضا فخری و برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی را ارائه داده اند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان یادآور شد: کانون‌های تخصصی در سایر حوزه‌ها مانند ایثار و شهادت، زیارت، فرهنگی و هنری، رسانه و فضای مجازی و… نیز فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030600

مهمترین اخبار ایران و جهان: