نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 18:42

توقف محموله ۱۰ تنی خشکبار به ارزش ۲۵ میلیارد در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هدایت بهرامی از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در انباری در محدوده خیابان فداییان اسلام مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده است.

وی گفت: در این عملیات ۱۰ تن خشکبار قاچاق کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

بهرامی از پلمب این انبار و دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از شهروندان هم می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت محتکران و یا کسانی که به صورت قاچاق کالا وارد کشور می‌کنند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای سریع و قانونی با متخلفان صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034644

مهمترین اخبار ایران و جهان: