نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 09:30

دلایل رفتن مربی تیم ملی والیبال/جدایی پاول ربطی به عبادی‌پورنداشت

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره دخالت میلاد عبادی‌پور در رابطه با جدایی «پاول متئوس وویسکی» مربی تمرین دهنده تیم ملی گفت: شایعاتی در رابطه با پشت پرده جدایی پاول به خاطر صحبت‎‌های میلاد عبادی پور مطرح شده که من قویاً همه آن‌ها را تکذیب می‌کنم. میلاد عبادی پور یک بازیکن حرفه‌ای و هوشمند است. هر بازیکنی ممکن است نظراتی در مورد نحو تمرینات داشته باشد، او به عنوان کاپیتان وقت تیم این مسائل را با سرمربی و مربی در میان بگذارند. میلاد عبادی‌پور به عنوان یک بازیکن قدیمی و باهوش هیچ وقت با پاول در تضاد و تقابل نبود.

وی ادامه داد: او در یک جلسه نظراتش را مطرح کرد و پاول هم به آن پاسخ داد و توجیه کرد. بعد از آن به اتفاق سایر دوستان بیرون رفتند. بنابراین صحبت‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود کاملاً غلط است و مطرح کردن چنین مسائلی واقعاً جای تعجب دارد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که فدراسیون می‌دانست "پاول" با تیم باشگاهی قرارداد دارد، چرا بعد از لیگ ملت‌ها با این مربی تمدید کرد، گفت: قرارداد پاول با فدراسیون والیبال ایران تا پایان لیگ ملت‎‌ها بود. دوره‌ای که او به ایران آمد کاملاً دلی و معرفتی بود، در واقع فدراسیون والیبال هیچ قراردادی با او نبسته بود. پاول مربی بسیار کاردان و باشخصیت و مؤثر در تیم ملی بود. اگر هم به والیبال ایران کمک کرده طبق قرارداد نبوده است.

مرادی تأکید کرد: عطایی و سایر بازیکنان با او روابط بسیار حسنه‌ای داشتند. باشگاه پاول اجازه نداد او بعد از لیگ ملت‌ها با فدراسیون ایران قرارداد ببندد. برنامه فدراسیون این بود که او را برای بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک در کنار تیم داشته باشد، اما اجازه او صادر نشد؛ بنابراین بعد از لیگ ملت‌ها فدراسیون با او هیچ قراردادی نبست. پاول به دلیل ارتباط دوستانه با سرمربی و بازیکنان تمایل داشت به تیم ملی کمک کند اما باشگاه لهستانی‌اش به او اعلام کرد باید برگردد و کارش را شروع کند.

وی در مورد جایگزین پاول در تیم ملی گفت: سرمربی دستیارانش را انتخاب می‌کند بنابراین منتظر نظر نهایی عطایی هستیم. البته دو گزینه ایرانی مطرح است و پس از مشخص شدن به اطلاع علاقمندان به والیبال می‌رسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441044

مهمترین اخبار ایران و جهان: