نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:52

ضد حملات اوکراین هزاران انسان بداقبال را به سلاخ‌خانه می‌فرستد

معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تنها چیزی که اوکراین واقعاً به آن نیاز دارد، «تسلیم شدن» است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به اینکه اوکراین بیشتر از هرچیزی به تسلیم شدن نیاز دارد، تاکید کرد که این مساله راه را برای صلح هموار می‌کند اما واشنگتن و کی‌یف تمایلی به آن ندارند.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: مردمی که در سنگرهای یک کشور دودسته و متفرق عذاب می‌کشند، واقعاً نیاز دارند که تسلیم شوند و متعاقب آن به احتمال زیاد راه برای صلح هموار می‌شود. اما نه واشنگتن و نه کی‌یف صلح نمی‌خواهند.

رئیس جمهور سابق روسیه ضدحملات اوکراین را به «کارخانه فرآوری گوشت» تشبیه و تاکید کرد که این کارخانه «حالا بی‌وقفه فعال است و هزاران انسان بداقبال را به سلاخ‌خانه می‌فرستد.»

وی تاکید کرد: اما این عملیات و ضدحملات برای کمک به کی‌یف هیچ قدرتی ندارد و حالا هم وارد مرحله پوسیدگی بعد از مرگ شده است. در این مرحله، هیچ چیز نمی‌تواند جنازه پوسیده آن را احیا کند.

مدودف با اشاره به تازه‌ترین درخواست دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از کنگره این کشور برای تخصیص ۱۳ میلیارد دلار دیگر به اوکراین در قالب کمک اضطراری نظامی گفت: جهانِ بیدار یک بار دیگر با شنیدن خبر تخصیص ده‌ها میلیارد دلار بی‌فایده به زامبی‌هایی کشور ۴۰۴، به خود لرزید. در عین حال، اپراتورهای تانک‌های غربی که در حال سوختن هستند، هیچ مبلغی از پولی که واشنگتن تخصیص داده است را نمی‌بینند بلکه تنها چیزی که خواهند دید مرگ است. (کشور ۴۰۴ لقبی است که مدودف برای اوکراین ساخته و برگفته از ارور ۴۰۴ در فضای تحت وب است و به پیدا نشدن صفحه موردنظر اشاره دارد.)

معاون شورای امنیت روسیه تصریح کرد: این پول برای کله‌گنده‌های پیر و فرتوت حزب دموکرات آمریکا و نوکرهای اروپایی‌شان اهمیت زیادی دارد. هرچه نباشد، افسانه «ضدحملات بزرگ» با افسانه «اقتصاد غول‌پیکر مبتنی بر دلار» زنده می‌ماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437000

مهمترین اخبار ایران و جهان: