نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 13:21

۲۷۸۰ مشترک جدید به شبکه گاز استان زنجان متصل شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با جذب ۲ هزار و ۷۸۸ مشترک گاز طبیعی در سه ماهه نخست امسال، مجموع مشترکان گاز در استان زنجان به ۳۹۴ هزار و ۸۸۴ مشترک رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۷۸۰ مشترک جدید به جمع مشترکان شرکت گاز استان زنجان اضافه شده است که با این اقدام، تعداد مشترکان گاز استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به ۳۹۴ هزار و ۸۸۴ مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های گازرسانی در استان زنجان با جدیت در حال پیگیری و اجراست، تصریح کرد: تا کنون ۷ هزار و ۸۸۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجراشده است.

وی همچنین به تعداد انشعابات نصب‌شده در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی، یک هزار و ۲۸۱ مورد انشعاب نصب شده است که با این احتساب کل انشعاب‌های نصب‌شده استان به ۲۰۵ هزار و ۳۱۰ انشعاب برسد.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه گازرسانی به روستاها و مناطق محروم، تنها یک پروژه عمرانی نیست و اجرای این طرح‌ها پیامدهای مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیاری دارد، اظهار کرد: گاز طبیعی به ‌عنوان یک انرژی پاک و ارزان قیمت، زیر ساخت عمده‌ای در راستای صنعتی شدن بیشتر و توسعه استان به شمار می‌رود و از سوی دیگر، افزایش شاخص رفاه در مناطق محروم روستایی زمینه کاهش میزان مهاجرت از روستاها به شهرها و افزایش رضایتمندی مشترکان را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: سهم ۷۰ درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان ویژگی و نقش ممتازی به شرکت گاز استان زنجان در گسترش شاخص رفاه و میزان توسعه یافتگی استان بخشیده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1418088

مهمترین اخبار ایران و جهان: