نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 08:42

برخورد سخت و عبرت‌آموز در انتظار بازداشتی‌های اخیر شاهرود

رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری ۲ نفر از کارکنان یک نهاد عمومی در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: برخورد سخت، قاطع و عبرت‌آموز در این پرونده‌ها اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان با ابلاغ دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان قضایی، به دادستان‌های عمومی و انقلاب استان سمنان دستور داد تا ضمن تشدید نظارت‌ها، احیای حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است، را پیگیری کنند.

وی افزود: در همین راستا، ۲ نفر از کارکنان یک نهاد عمومی توسط نهادهای امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضایی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با دخل و تصرف غیر مرتبط در بیت‌المال و افساد مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می‌کردند.

عبداللهی گفت: خط قرمز دستگاه قضایی، حفظ امنیت و بهبود ارائه خدمات توسط تمام سازمان‌ها و نهادها به شهروندان استان سمنان است.

وی بیان کرد: برخورد سخت، قاطع و عبرت‌آموز در این پرونده‌ها اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نشود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364888

مهمترین اخبار ایران و جهان: