نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 09:57

قطع ۳۵ مورد انشعاب غیرمجاز در « ایوان »

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان گفت: بیش از ۳۵ مورد انشعاب غیر مجاز در روستاهای این شهرستان قطع و کنتور، به محل شبکه اصلی منتقل شد.

بابک کریمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از ۳۵ مورد انشعاب غیرمجاز در محدوده روستاهای شهرستان ایوان که دارای تنش آبی بودند قطع، اصلاح و انتقال کنتور به محل شبکه اصلی انجام گرفت.

وی افزود: در راستای پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی شهر ایوان و همچنین افزایش کمی و کیفی فشار آب در روستای ساتیان توسط آب و فاضلاب شهرستان ایوان اقدام به لوله گذاری و توسعه شبکه به صورت امانی نموده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان ادامه داد: این امور با استفاده از توان داخلی و با تأمین لوله و اتصالات موردنیاز اقدام به اجرای لوله گذاری بطول ۳۰۰ متر از جنس لوله پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلی متر در محله های خیابان شهید سلمان رهبر، کوی اصناف و خیابان سلامت شهر ایوان نمود.

کریمی با اشاره به اینکه، با اجرای این عملیات، مشکل آب حدود ۷۵ خانوار این مناطق مرتفع شد، خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا و با هدف ارتقا سطح بهداشتی و بالابردن کیفیت آب مصرفی مشترکین، با هماهنگی وهمکاری شبکه بهداشت شهرستان ایوان  تعداد ۸ باب مخزن در این شهرستان شستشو شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می شود با صرفه‌ جویی در مصرف آب به ویژه در ساعات اوج گرما، ضمن جلوگیری از قطعی و کاهش افت فشار در سایر مناطق، خادمین خود در مجموعه آبفا را یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در سال جاری تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شدند.
 
پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1422900

مهمترین اخبار ایران و جهان: