نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 11:15

۲ تصادف پی در پی در آزادراه شیراز اصفهان با فاصله کوتاه

شب گذشته ۲ تصادف به فاصله چند ساعت در آزادراه شیراز اصفهان رخ داد که به دنبال آن یک نفر فوت کرد و ۱۴ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شب گذشته پیرو اعلام جمعیت هلال احمر شهرستان آباده، به دلیل بارش باران تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در کیلومتر ۲۵ ایزدخواست -خسروشیرین محور آزادراه اصفهان شیراز اتفاق افتاد.

در پی این حادثه واژگونی دو دستگاه تریلی، دو دستگاه خودرو ایسوزو و واژگونی و برخورد ۱۰ خودرو سواری ساعت ۲۰ شنبه دوم دی‌ماه گزارش شد.

رئیس اورژانس فارس در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: این حادثه خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشته است، 7 نفر مصدوم شدند که 5 نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده و 2 نفر دیگر نیزبه مراکز درمانی منتقل شدند و مشکل خاصی نداشتند و ترخیص شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده نیز در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت:  تعداد ۱۵۰ کنسرو و ۶۰ تخته پتو جهت امداد رسانی به محل حادثه توسط جمعیت هلال احمر اعزام شد.

کاوه افزود: فرمانده پلیس راه با همکاری اداره راهداری نسبت به اعزام ۴ اکیپ کنترل ترافیک به محل حادثه اقدام کرد.

وی تصریح‌کرد: با تلاش‌های نیروهای امدادی محور آزادراه باز شد و تردد در جریان است و شهردار ایزدخواست نسبت به هماهنگی مسجد جهت اسکان مسافرین اقدام کرد، با پیگیری اداره راهداری جرثقیل، جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده است.

تصادف دون با یک فوتی و ۷ مصدوم

با فاصله ۵ و نیم ساعت از حادثه اول ساعت یک و ۲۵ دقیقه بامداد حادثه دیگری نیز با تصادف ۱۱ خودرو رخ داد و در پی ان ۷ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614088

مهمترین اخبار ایران و جهان: