نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 15:29

تردد خودروها از مسیر تهران به شمال مسدود شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد افزایش لحظه‌ای ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها باتوجه به تردد خودروها در مسیر شمال شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌ها هستیم که به منظور سهولت در تردد اعمال محدودیت‌های ترافیکی را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان و همچنین ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز کماکان درحال اجرا است.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در محور‌های هراز و کیاسر هم به‌صورت مقطعی خواهیم داشت که لازم است رانندگان به هشدارها توجه کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597944

مهمترین اخبار ایران و جهان: