نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 10:23

آشنایی دانش‌آموزان با اسناد لانه جاسوسی در 13 کتاب درسی

معاون امور استان‌ها و ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سفارت آمریکا مطالبی در ۱۳ کتاب درسی تحت ۲۲ عنوان جمع‌آوری و در اختیارشان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در باغ موزه دفاع مقدس قم برپا بود، گفت: غرفه آموزش و پرورش در دو حوزه معاونت پژوهشی، کتب درسی و نوسازی فعالیت می‌کند.

معاون امور استان‌ها و ستاد همکاری حوزه‌های علمیه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بخش معاونت پژوهشی وکتب درسی طبق فرمایش مقام معظم رهبری مطالبی پیرامون اسرار لانه جاسوسی آمریکا در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به محتوای این اطلاعات افزود: طبق مطالب جمع‌آوری از اسناد خودشان، دانش‌آموزان می‌توانند در تمامی جریانات دشمنی ایران و آمریکا، عدم سازش ایران و آمریکا و دشمنی واغتشاشات ایجاد شده توسط آمریکا در ایران را متوجه شوندقرار بگیرند.

درودی ادامه داد: در دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سفارت آمریکا مطالبی در ۱۳ کتاب درسی تحت ۲۲ عنوان جمع‌آوری شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: در بخش نوسازی در دوره دولت سیزدهم، در مدت هشت ماه، سه هزار مدرسه ساخته شده است؛ بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، به طور میانگین هر روز هشت پروژه و روزانه ۴۰ مدرسه طبق معماری اسلامی طراحی وساخته می‌شود‌.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577238

مهمترین اخبار ایران و جهان: