نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:20

خروش زنجانی‌ها در 13 آبان«زنجانیلار اویاخدی - فلسطینه دایاخدی»

راهپیمایی با شکوه 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، راهپیمایی باشکوه 13 آبان ظهر امروز همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در زنجان برگزار شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زنجان از چهارراه امیرکبیر آغاز و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه تا میدان انقلاب و این شهر ادامه یافت.

مردم زنجان با شعارهای همیشگی«مرگ بر آمریکا، مرگ بر شیطان بزرگ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و...» 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

مردم زنجان همچنین با بنرها و پارچه‌نوشته‌های خود سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم و خواستار واکنش جهانی در مقابل جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

مردم زنجان همچنین با شعار«زنجانی لار اویاخدی - فلسطینه دایاخدی» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه مردم بی‌دفاع غزه اعلام کرده و خواستار واکنش جهانی به ویژه کشورهای اسلامی برای دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه شدند.

مراسم راهپیمایی مردم زنجان همچنین در جای جای استان زنجان برگزار و حاضران روز 13 آبان روز استکبارستیزی و روز اعلام برائت از آمریکا و خونخواران جهان را گرامی داشتند.

مردم دیار 3535 شهید دفاع مقدس با حضور در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود را از ملت‌های ستمدیده و مطلوم جهان اعلام و بر ایستادگی خود در مقابل جهان‌خواران و ستمگران جهان اعلام کردند.

پایان پیام/2308 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560582

مهمترین اخبار ایران و جهان: