نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 11:59

پروانه‌ها گرد نور می‌گردند

مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان به ارائه آماری از حضور دانش‌آموزان پرداخت و گفت: فقط در یک مقطع ۲۴۰ مدرسه، ۴۴ هزار دانش‌آموز را برای زیارت به مرقد نورانی سردارِ آسمانی آوردند.

خبرگزاری فارس کرمان/آمنه شهریارپناه: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گلزار شهدا کرمان حال‌وهوای متفاوتی دارد، حضور طیف‌های مختلف مردمی با گویش‌ها و لهجه‌های مختلف یک طرف و جنب‌وجوش‌های کودکانه و حضور نوجوانان از طرف دیگر این مکان مقدس را دگرگون کرده است.

جلوه زیبای حضور دانش‌آموزان که با عشق خاصی وارد گلزار شهدا می‌شوند و علاقه‌ای که به بحث‌ها و خاطرات حاج قاسم نشان می‌دهند، تماشایی است.

محمدرضا حسنی‌سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان، با تاکید بر اینکه حضور دانش‌آموزان و نوجوانان در این مکان همیشگی است و اختصاص به روزهای سالگرد شهادت ندارد، اظهار داشت: باید اینجا باشید تا شور و شوق دانش‌آموزان را در گلزار شهدا کرمان ببینید.

 

 

مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان به ارائه آماری از حضور دانش‌آموزانی که از طرف مدرسه می‌آیند پرداخت و عنوان کرد: فقط در یک مقطع ۲۴۰ مدرسه ۴۴ هزار دانش‌آموز را برای زیارت مرقد نورانی سردارِ آسمانی آوردند.

وی اضافه کرد: از مهر امسال هم ۱۱ هزار دانش‌آموز به گلزار شهدا آمده‌اند.

حسنی‌سعدی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان سخن به میان آورد و ابراز داشت: برنامه‌های مختلفی داشتیم که پخش ۳۴۱ فیلم، کلیپ و مستند از حاج قاسم بخشی از آنها است.

به گزارش فارس: گلزار شهدا کرمان یکی از مکان‌های فرهنگی و پنجره‌ای به سمت تربیت و تمدن‌سازی است، اشتیاق نسل جدید نیز برای حضور در این مکان بهشتی به این امر کمک می‌کند، امیدواریم مسؤولان فرهنگی استان به این موضوع بیش از گذشته اهمیت دهند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600982

مهمترین اخبار ایران و جهان: