نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 11:08

۲۰۰ روستای محروم مازندران آبرسانی شدند

بابل- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۲۰۰ روستای استان در قالب طرح محرومیت زدایی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های آبرسانی گفت: دو طرح فاضلاب در بابل به بهره برداری رسید که ۱۲۵ هزار نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۵ طرح در بخش آبرسانی و ۵ طرح فاضلاب در شهرستان بابل در دست اجرا داریم و البته با توجه به نوسانات آبی در این شهر بعد از ۳۳ سال موفق به اجرای طرح زون بندی شدیم تا ظرفیت آب در تمام نقاط به صورت یکسان به تعادل برسد.

وی با اشاره به آبرسانی به ۲۰۰ روستا با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار در طرح محرومیت زدایی گفت: ۲۴۷ روستای کم برخوردار نیز در شهرستان بابل شناسایی شد که با همدلی و وفاق مسئولان و مردم به زودی طرح‌های آبرسانی را در این روستاها اجرا خواهیم کرد.

برارزاده در خصوص طرح‌های فاضلاب بابل خاطرنشان کرد: طرح احداث بخش لجن و ارتقای خط جریان اول تصفیه خانه فاضلاب با هدف ارتقای کیفیت فاضلاب و تکمیل بخش لجن جهت حفاظت از محیط زیست با اجرای عملیاتی شامل تکمیل بخش لجن، ارتقای بخش هوادهی و راه اندازی واحد ته نشینی اولیه با صرف هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد که امروز با بهره برداری از آن ۱۰۰ هزار نفر از مزایای این طرح برخودار شدند.

وی با اشاره به بهره برداری تلمبه خانه فاضلاب در مناطق بحر ارم شرقی و غربی گفت: این طرح با هدف جمع آوری و انتقال فاضلاب با نصب ۴ هزار فقره انشعاب و صرف ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد که اکنون ۲۵ هزار نفر از این طرح برخوردار شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474682

مهمترین اخبار ایران و جهان: