نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:59

اهانت نشریه فرانسوی نشانه عصبانیت غرب از شکست فتنه‌ها است

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: اهانت نشریه فرانسوی نشانه نبود منطق و عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران اظهار داشت: این روز درس عبرتی است برای همه طاغوت‌ها و ظالمان که سرانجامی چنین خواهند داشت.

وی بیان کرد: روز سیزدهم آبان، روز نوزدهم دی، روز نهم دی، روز بیست و نهم بهمن (قضیه تبریز) روز تشییع شهید سلیمانی، روز تشییع شهید حججی اینها همه ایام الله هستند، اینها را می‌خواهند کتمان کنند در حالی که اینها هر کدام یک مشعلی هستند.

امام جمعه دشتستان با اشاره به درس‌های بصیرتی از ماجرای ۱۹ دی تصریح کرد: سرعت عمل، خطرات مبارزه و قیام را به جان خریدن، اقدام و حرکت به هنگام و بدون تأخیر، استفاده از حربه تبلیغات از ابتدای انقلاب تا آشوب‌های اخیر و جهاد تبیین: علاج وسوسه تحریف از جمله این درس‌ها است.

وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی صهیونیستی به مرجعیت و رهبری تاکید کرد: تمدن منحط غربی گرچه در مقام ادعا شعار حقوق بشر و آزادی سر می‌دهند، اما در حقیقت اینها آزادی و حقوق بشر را به اسارت در آورده اند و با تزویر و فریب، آن را به ابزاری جهت نیل به اهداف شیطانی خود قرار داده اند.

مصلح خاطرنشان کرد: اقدام ضد اخلاقی و ضد دینی نشریه مبتذل فرانسوی از گذشته تا امروز به روشنی نشان می‌دهد که آزادی بیان، امروز ابزار سرکوب حق و حقیقت شده است.

وی افزود: اهانت این نشریه هرزه گرا به بزرگ مردی که در چشم همه مظلومان و حق طلبان، عزیز و عزتمند است در حقیقت مصداق خاک پاشی بر آفتاب است و نشانه نبود منطق و عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر است.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: ملت ما با حضور با شکوه خود در راهپیمایی امروز مراتب انزجار و نفرت خود را از دشمنان کینه توز خود اعلام داشته و عشق و ارادت و پیمان ناگسستنی خود را از رهبر حکیم و عزیز و مقتدر خود حضرت امام خامنه ای ابراز می‌دارد و به کوری چشم، دشمن همه با صدای بلند اعلام می‌کنیم که «تا خون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست، خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است»

وی از برگزاری مسابقه حفظ سوره یس در اسفندماه توسط مؤسسه پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند که به فرزندان خود سوره مبارکه یس را بیاموزید که آن گل خوشبوی قرآن است.

مصلح خاطرنشان کرد: در حدیثی از رسول خدا (ص) آمده است: «هر کس سوره یس را بخواند، مثل این است که قرآن را یازده مرتبه، ختم کرده است»

وی با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ایام فاطمه و یادواره‌های شهدا گفت: از برگزارکنندگان یادواره شهدا در سطح شهرستان توسط فرمانداری، پایگاه‌های بسیج با همکاری ادارات و نهادها تشکر می‌کنیم.

امام جمعه دشتستان گفت: از شورا و شهرداری بابت بازسازی و بهسازی بلوارهای طالقانی و جمهوری اسلامی و اصلاح معابر تقدیر از شهرداری بابت برگزاری همایش مادران آسمانی و تبلیغات شهری به مناسبت فاطمیه و هفته بصیرت و مقاومت تقدیر می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974582

مهمترین اخبار ایران و جهان: