نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 11:47

فرمانده سپاه فجر فارس: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است/ آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای دفاع از ایران اسلامی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز سوم خرداد «فتح خرمشهر» گفت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در عملیات بیت المقدس را گرامی می داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیروهای مردمی بسیج در عملیات فتح خرمشهر رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد. 

وی با بیان اینکه  این فتح بزرگ و پیروزی غرور آفرین در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد، گفت:  فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند. 

فرمانده سپاه فجر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است و پیام  این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.

فتح خرمشهر ضربه مهلکی بر پیکر استکبار جهانی بود/ مسئولان کشور خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانند 
 
محمدهادی ایمانیه نیز در این مراسم گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم ایشان  باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران هستند و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند. 

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر ضربه ای مهلک به استکبار جهانی بود، اظهار داشت: امروز نمایشی از وحدت نیروهای مسلح استان فارس را شاهد هستیم و از میزبانی شایسته سپاه فجر تشکر می کنم. 

استاندار فارس افزود: این حرکت زیبا و برگزاری صبحگاه مشترک نشان دهنده وحدت و برادری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پایه مبانی اسلامی و یکی از رموز موفقیت کشور ماست. 

ایمانیه با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از آموزه های امام حسین «علیه السلام» و جهاد در راه خدا بود، گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم ایشان  باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران بوده و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند. 

استاندار فارس با تاکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه است، گفت: اگر وحدت خود را حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم  و همچنان بر عهد خود باقی بمانیم مطمئنا پیروزی های بزرگتر نصیب ما خواهد شد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235182

مهمترین اخبار ایران و جهان: