نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 14:21

طرح حمایتی بخشودگی عام 6 درصد وجه التزام بدهی کشاورزان آذربایجان شرقی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از بخشودگی عام 6 درصد وجه التزام بدهی کشاورزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نادر نقیلی امروز در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پاس داشت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس مصوبه شماره هشت، سوم بهمن سال 1402 هیات مدیره بانک کشاورزی و برای حمایت از تولید و مساعدت به رفع بخشی از مشکلات مالی مشتریان بانک کشاورزی، کل 6درصد وجه التزام بدهی جرایم دیرکرد بدهکارانی که تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به تسویه نقدی مطالبات خود اقدام کنند به صورت ویژه مورد بخشودگی قرار می گیرد. 

وی از تمام استفاده کنندگان از تسهیلات بانکی و تولید کنندگانی که بنا به هر دلیلی تاکنون امکان تسویه بدهی در سررسید مقرر برایشان در بانک کشاورزی میسر نشده است دعوت کرد با مراجعه به شعبه اخذ تسهیلات خود از فرصت مهیا شده برای رفع بخشی از مشکلات بانکی بهره مند شوند.

نقیلی گفت: امیدواریم با یاری خداوند در این ایام پایانی سال با بهره مندی حداکثری از طرح حاضر با تعیین تکلیف بخشی از مشکلات مالی تولید کنندگان زحمت کش در اقصی نقاط استان پهناورمان فرصتی برای احیای واحدهای تولیدی خرد و کلان مهیا شود. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655738

مهمترین اخبار ایران و جهان: