نیوز سیتی!
14 فروردین 1403 - 10:23

فرمانده سپاه سلمان:همه باید برای تحقق شعار سال نقش ایفا کنیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هر فردی در هر جایگاه و لباس و عضویت می‌تواند در عملیاتی کردن شعار سال نقشی ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار احمد شفائی صبح امروز در دیدار با جمعی از سربازان سپاه استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از اقدامات ارزشمند همه شما عزیزان در هر یگان و رده‌ای که خدمت می‌کنید تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: سرسبد نعمات الهی که باید به واسطه آن شاکر خداوند باشیم سلامت و امنیت است و در زمینه امنیت همه شما عزیزان نیز نقش دارید و باید خداوند را به واسطه قرار گرفتن در این مسیر شاکر باشیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانتأکید کرد: امنیت یک مقوله پیچیده است و هر تلاش و اقدام شما و همه متولیان امنیت که انجام می‌دهند می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد؛ امیدواریم بتوانیم در سال جدید وظیفه و مأموریت خود را ویژه‌تر پیگیری کنیم.

شفائی تصریح کرد: در سال جدید در کنار رسالتی که برعهده ما گذاشته شده مبنی بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در زمینه شعار سال نیز یک مأموریت جدید داریم؛ هر عزیزی در هر جایگاه و لباس و عضویت می‌تواند در عملیاتی کردن شعار سال نقشی ایفا کند. امسال تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی است و همه ما باید تلاش کنیم تا در این زمینه فعال‌تر عمل کنیم.

فرمانده سپاه سلمان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از فرصت استثنایی خدمت سربازی در زمینه بالابردن توانایی، تخصص و همچنین تقویت مباحث اعتقادی خود استفاده کنید.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1693782

مهمترین اخبار ایران و جهان: