نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 22:07

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در ملاثانی+عکس

همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران یادواره شهدای دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ملاثانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملاثانی، همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران یادواره شهدای دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ملاثانی برگزار شد.

در این برنامه که در بیت‌الشهدای شهر ملاثانی برگزار شد حاضران یاد و خاطره شهدای شهر ملاثانی شهرستان باوی در عملیات‌های کربلای 4 و کربلای 5  را گرامی داشتند و به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

 

در یادواره شهدای دفاع مقدس ملاثانی حجت‌الاسلام مرزوقی‌پور از روحانیون شهرستان باوی سخنرانی کرد و ابراهیم نعامی و علی حمید‌ از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جمع میهمانان شهدا به مرثیه‌سرایی پرداختند.

 

دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی و جوانان دهه شصتی استان خوزستان نیز در یادواره شهدای دفاع مقدس شهر ملاثانی در بیت‌الشهدای این شهر حضور داشتند و به شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

 

همچنین جمعی از سادات جلیل‌القدر شهرشتان باوی نیز در بزرگداشت شهدای شهر ملاثانی شهرستان باوی در عملیات‌های کربلای 4 و کربلای 5 شرکت کردند.

 

سردار شهید علی حمیدی‌اصل، شهید احمد نبهانیان، شهید سعید مروانی، شهید علی حمیدیان‌مقدم، شهید سعید حمیدی‌اصل، شهید فواد پورعباس میاحی، شهید حسین کرمی‌راهدار و شهید علیرضا قشینی شهدای شهر ملاثانی شهرستان باوی در عملیات‌های کربلای 4 و کربلای 5 هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658382

مهمترین اخبار ایران و جهان: