نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 18:03

هرمزگان تشنه است

امام جمعه بندرعباس از رییس جمهور خواست تا تشنگی این استان در زمینه کمبود آب و عدم دسترسی بسیاری مردم به آب پایدار را رفع کند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در سخنانی پیش از رییس جمهور اظهار کرد: یاد امام راحلی را گرامی می داریم که در برابر تمام قدرت ها ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نیز قدردان تلاش ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از این نظام و انقلاب هستیم.

وی در بیان مطالبات مردمی، خواهان تداوم تدابیر صورت گرفته برای کاهش فقر و فلاکت هرمزگان و توجه به توکهور و هشتبندی، رودخانه، جناح، فین را خواستار شد و از رییس جمهور خواست زمینه ارتقای آنها به شهرستان فراهم شود.

عبادی زاده یکی از مشکلات هرمزگان را فقدان سند بسیاری اموال و زمین های کشاورزی مردم و ملاک قرار دادن عکس های سال 46 عنوان کرد و از رییس جمهور خواست این ملاک و معیار تغییر داده شود و به سال 70 به بعد در نظر گرفته شود.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: در میناب و رودان و حاجی آباد و بندرعباس با مشکل وجود دلالان در صنعت کشاورزی سبب گرفتاری مردم شده و مردم چشم انتظار ایجاد صنایع تبدیلی هستند و دستور رییس جمهور را می طلبد. همچنین اولویت اول آب و سلامت است که از رییس جمهور می خواهیم مشکل آب و کمبودهای درمانی و بهداشتی را در دستور ویژه قرار دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657238

مهمترین اخبار ایران و جهان: