نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 12:26

۳۰ گروه جهادی تابستان را در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری می‌گذرانند

مسؤول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: تابستان امسال بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، مرتضی کریمی گفت: با توجه به اهمیت آشنایی عموم دانشجویان با مبحث جهاد و ایثار، بسیج دانشجویی به منظور بسترسازی مناسب و حضور در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی، با برنامه‌ریزی انجام شده، در تابستان امسال بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان از تاریخ  ۸ تیرماه لغایت ۲۰ مردادماه، خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری افزود: در کنار دوره‌ها و برنامه‌های متنوع بسیج دانشجویی استان در تابستان پیش رو، معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری اقدام به برگزاری قرارگاه عهد خدمت تابستان ۱۴۰۲ کرده است.

وی هدف از برگزاری این اردوها را ۲ مبحث تربیت جهادی و خدمت خالصانه دانست و افزود: این مهم باید با حمایت دیگر سازمان‌ها و نهادها به بهترین شکل اجرایی شود.

کریمی خاطرنشان کرد: امسال، بسیج دانشجویی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به اجرای طرح «شهید روح‌الله عجمیان» به منظور بهسازی و شاداب‌سازی مدارس استان در خلال فعالیت‌های جهادی خود کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1321638

مهمترین اخبار ایران و جهان: