نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 20:14

ارائه ۳۰۰۰ نفر ساعت خدمات به مسافران نوروزی در اردبیل

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از سه هزار نفر ساعت خدمات امدادی و کمک‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی در استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل عصر یکشنبه در جریان بازدید از پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: نیروهای توانمند هلال احمر در قالب ۲۴ پایگاه ثابت و سیار خدمات‌رسانی را به مسافران و گردشگران نوروزی انجام می‌دهند تا رضایت آنها را فراهم کنند.

وی به تنوع خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر در قالب خدمات امداد و نجات، بشردوستانه، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و سلامت‌محور اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در این ایام که نوروز با ماه مبارک رمضان تقارن یافته، توزیع بسته‌های معیشتی را در قالب طرح «هلال رحمت» انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به همکاری خوب اورژانس، پلیس راه و راهداری در ارائه خدمات مطلوب‌تر جمعیت هلال احمر به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: در قالب ستاد خدمات سفر تلاش ما بر این است تا خدمات ارائه شده به شکل مطلوب و مناسب انجام شود تا ما زمینه و بستر جلب رضایت مردم را شاهد باشیم.

قویدل تصریح کرد: در کنار فعالیت جمعیت هلال احمر در ایستگاه‌های بهداشتی و سلامت‌محور، شاهد برپایی خیمه‌های نماز و فضای دوستدار کودک با برگزاری مسابقات متنوع برای کودکان باشیم تا زمینه و بستر شادی و سرور کودکان در بهار طبیعت و بهار قرآن فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر سعی کرده تا سایر خدمات خود را همراه با مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی انجام دهد تا امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی حوادث جاده‌ای نیز با مطلوبیت و سرعت مناسب به انجام برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تمام توانمندی خود را اعم از نیرو و تجهیزات لجستیکی به کار گرفته تا در تعطیلات نوروزی در قالب ایستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف خدمات بی‌منتی را به مسافران و گردشگران در مناطق مختلف انجام دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111338

مهمترین اخبار ایران و جهان: