نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:44

رئیس صندوق توسعه ملی به شیراز سفر می کند

شیراز- نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس صندوق توسعه ملی به شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی در این رابطه بیان کرد: در نشستی که با حضور رئیس صندوق توسعه ملی و دکتر قادری دیگر نماینده شیراز و زرقان در تهران برگزار شد، پیرامون چند پروژه مهم زیربنایی استان فارس بحث و تبادل نظر گردید که توافقات خوبی در پی داشت.

او در تشریح جزئیات این نشست نیز گفت: در این نشست در خصوص پروژه‌های زیربنایی مهمی چون خط انتقال آب، فولاد و خودروسازی توافقات بسیار خوبی با هدف پشتیبانی ارزی و ریالی انجام شد.

نماینده شیراز و زرقان خاطرنشان کرد: طبق توافقات انجام شده مقرر شد در آینده نزدیک رئیس صندوق توسعه ملی کشور بازدیدی از واحدهای تولیدی بویژه واحدهای تولید لوله استان و شیراز داشته و نهایت حمایت مالی برای خطوط آب، خط رنگ و بدنه خودرو در استان صورت گیرد.

عزیزی از نشست دیگری با دکتر فاطمی امین وزیر صمت و توافق با این وزارتخانه برای تأمین خوراک واحدهای فولادی و خودرویی استان فارس و تأمین منابع آن خبر داد.

عزیزی در پایان با بیان اینکه بهره‌گیری ارزی و ریالی از صندوق توسعه ملی یک گام مهم برای انجام و تکمیل پروژه‌های کلان استان فارس، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت بخش توانمند خصوصی و حمایت از آنها می‌توان به سرعت کارهای بر زمین مانده را به سرانجام رساند.

نماینده شیراز و زرقان خاطرنشان کرد: حضور ۳۰ درصدی ایمیدرو در خط انتقال آب به استان فارس نیز در تکمیل این پروژه سهم بسزایی ایفا خواهد کرد که با موافقت وزارت صمت مواجه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157338

مهمترین اخبار ایران و جهان: