نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 20:35

ضیافت افطاری دریابانی گلستان در مرز آبی ایران و ترکمنستان

گمیشان- همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور فرمانده و مسئولان مرزبانی گلستان ضیافت افطاری پرسنل دریابانی در پاسگاه رادار دریایی و کومه گمیشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ماه مبارک رمضان، فرمانده مرزبانی گلستان و رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان و جمعی از مسئولان مرزبانی استان ضمن بازدید از پاسگاه دریایی سایت رادار و پاسگاه کومه روزه خود را در جمع مرزبانان افطار کردند.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در این بازدید طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان در ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه خوبی ها و ماه فرصت ها است، فرصت هایی برای افزایش معنویات، و خداوند این فرصت را برای ما انسان‌ها فراهم کرده تا از دنیا دور شده و در این ماه بسیار عبادت و دعا کنیم.

سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی افزود: ارزش عبادت در هر یک از این شب های قدر به اندازه چند هزار سال از عبادتی است و باید ارزش این شب های را درک کنیم و از این فرصت ها استفاده کامل را ببریم چرا که فرصت ها از دست رفتنی هستند و باز نمی‌گردند.

وی بیان کرد: مرزبانان با هدف قرب الهی با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی از مرزها حراست و حفاظت می‌کنند و امنیت پایدار و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند و به حق امنیت مطلوب در مرزها را مدیون رشادت و پایداری این عزیزان هستیم.

حاتمی تاکید کرد: مرزبانان وظیفه خود را حتی در سخت‌ترین شرایط انجام می‌دهند و برای امنیت و آرامش مردم آماده هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141938

مهمترین اخبار ایران و جهان: