نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 11:16

سرپرست هیات دو ومیدانی اصفهان منصوب شد

اصفهان – سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور، مجید قربانی را به عنوان سرپرست هیأت دو و میدانی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور، مجید قربانی را به عنوان سرپرست هیأت دو و میدانی استان اصفهان منصوب کرد.

مجید قربانی، سرپرست هیأت دو و میدانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین اولویت درجایگاه سرپرست، هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و انجام اقدامات لازم جهت تهیه مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت دو و میدانی استان تا ۴ ماه آینده می‌باشد.

وی با اشاره به موقعیت اصفهان به عنوان یکی از استان‌های شاخص در این رشته اظهار داشت: دو و میدانی یکی از رشته‌های پرظرفیت و پرمدال است و این خطه با داشتن ورزشکاران خوبی همچون رضا قاسمی، ریحانه مُبینی، فرزانه فصیحی و بهزاد مصطفوی، شانس زیادی برای افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد.

سرپرست هیأت دو ومیدانی اصفهان با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌های استان در رشته دو و میدانی جهت توسعه این رشته ورزشی: در گام نخست، کشف استعدادهای جدید و حمایت از قهرمانان و ملی پوشان حال حاضر را در دستور کار قرار داده‌ایم و درادامه نیز سعی داریم با برنامه ریزی مطلوب در راستای شناخت زیرساختها و سرمایه‌های انسانی استان در جهت توسعه رشته این رشته گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با بیان اینکه دوومیدانی در اصفهان همیشه جزو رشته‌ای سرآمد و افتخارآفرین کشور بوده، گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دوومیدانی استان بتوانیم نقاط قوت و ضعف دو ومیدانی استان را شناسایی کنیم تا با ایجاد تعادل در مدیریت، مسیر رشد مادر ورزش‌ها در استان را فراهم و این رشته را به جایگاه اصلی و روزهای درخشان خود در کشور برسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419338

مهمترین اخبار ایران و جهان: