نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 23:55

مرگ دلخراش جوانی ۳۰ ساله بر اثر برخورد خودرو با دیواره میدان در نیشابور

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با دیواره یکی از میدان‌های شهر سبب مرگ راننده شد.

ابولفضل اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: عدم رعایت سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو سبب برخورد شدید خودرو پژو ۲۰۶ با دیواره میدان شهدای آتش‌نشان واقع در تقاطع بلوار پژوهش و بلوار غزالی و فوت راننده خودرو شد.

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ، خبر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با دیواره میدان شهدای آتشنشان اعلام شد که بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از رسیدن به محل با استفاده از ابزار مخصوص و ست هیدرولیک رانتده خودرو را که به شدت مجروح و داخل آن محبوس شده بود بیرون آورده و تحویل ماموران اورژانس پیش بیمارستانی دادند.

اسدی با بیان اینکه نجاتگران سازمان آتشنشانی ضمن جداسازی باتری خودرو و انجام عملیات احتیاط حریق، محل مورد نظر را ایمن سازی کردند، اذعان کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی راننده ۳۰ ساله خودرو پژو ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده ، چند ساعت پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده و فوت کرد‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583406

مهمترین اخبار ایران و جهان: