نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 15:33

حادثه برای زوار محور گچساران_ بی‌بی حکیمه با 2 کشته و ۱۴ مصدوم

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ نفر در حادثه واژگونی ون در محور گچساران_ بی‌بی حکیمه(س) کشته و زخمی شدند.

محمد امین نیکوئی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی‌بی حکیمه خبر داد و گفت:  انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی حکیمه، ۵ کیلومتری بی بی حکیمه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، ۱ و ۳ شهری گچساران و ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر در دم جان باختند.

نیکوئی‌نژاد بیان کرد: ۱۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس‌های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجائی گچساران در کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مصدوم به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.

به گزارش فارس؛ خودروی ون حامل زائرانی از استان اصفهان بود که برای زیارت مرقد بی بی حکیمه(خواهر امام رضا ع) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند که در مسیر گچساران - بی بی حکیمه دچار سانحه شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591294

مهمترین اخبار ایران و جهان: