نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 17:18

نماینده مردم باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه نماینده باید در تراز انقلاب، کارآمد، شجاع، دیندار و متدین باشد گفت: نماینده نباید به فکر زندگی شخصی و منافع خود باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری، امام جمعه بویین میاندشت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:رعایت تقوا لازمه زندگی انسانی است اگر کسی بخواهد زندگس انسانی داشته باشد راهی به غیر ایر از این نیست.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جامعه ای را جامعه ولایی میداند که افراد ان درهم تنیده باشند و کنار هم قرار گرفتن و از هم جدا نشدن است و این به جز تقوا حاصل نمی‌شود.

اسکندری اضافه کرد: یکی از بیعت‌ها با امام‌ زمان خواندن دعای ندبه و شرکت در این مراسم است و آنچه که باعث حیات دین و جامعه می‌شود کنار هم قرار گرفتن مردم در اجتماعات مثل راهپیمایی‌ها، دعاها و داشتن ولایت اهل بیت است.

وی با بیان اینکه منشا قدرت اهل بیت علیه السلام هستند اظهار داشت: باید شناخت خود نسبت به ائمه اطهار سلام الله علیها بیشتر شود و اگر نباشد تمام‌دینداری شخص زیر سوال می‌رود و هیچ کدام از اعمال به ثمر نمی‌رسد.

خطیب جمعه متذکر شد: ما باید الگوی خودمان را امامان خود قرار دهیم‌ تا بتوانیم به رستگاری برسیم و بیعت بستن با امام‌زمان عج الله می باشد و حضور پر شور مردم ولایت مدار شهرستان می‌باشد.

اسکندری با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس متذکر شد: شهید مدرس کسی بود که هیچ‌عاملی نمی‌توانست او را تهدید کند یا فریب فریبکاران این شخص را از مسیر منحرف کند.

وی افزود: شهید مدرس شخصیتی بود که هیچ ترسی از دشمن نداشت و یکی از عامل موفقیتهایش همین بود و مردم مومن ما باید در میدان باشند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه نماینده باید در تراز انقلاب، کارآمد، شجاع، دیندار و متدین باشد تصریح کرد: این عوامل زیربنای تمام کارهاست و باعث می‌شود در جلسات مجلس حضور پیدا کند و غیبت نکند و با انتخاب درست و حضور مردم نتایج مثبت حاصل می‌شود نماینده نباید به فکر زندگی شخصی و منافع خودش باشد و اگر اینگونه باشد در شان نمایندگی نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590394

مهمترین اخبار ایران و جهان: