نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 10:45

ترافیک روان در جاده های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک روان در جاده های شمال گفت: محدودیت های تردد در صورت ترافیک در محورهای سه گانه استان اعمال می شود.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به تردد روان خودروها در جاده‌های شمال، اظهار کرد: معمولا روزهای جمعه برگشت خودروها را در مسیرهای شمال خواهیم داشت که بار خروجی خودروها موجب افزایش ترافیک در جاده‌های استان می‌شود.

وی افزود: باتوجه به ترافیکی که طی پایان هفته جاری در جاده‌های شمال شاهد بودیم امروز جمعه پرترافیک خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بار برگشت خودروها را طی ساعت بعدازظهر در محورهای استان خواهیم داشت، اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز کماکان در جاده‌های شمال تداوم دارد.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد کانون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز ممنوع است، یادآور شد:  تردد تمامی تریلر از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت یک‌طرفه در محور هراز را از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب در محور هراز خواهیم داشت، گفت: محور کیاسر هم درصورت افزایش بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: توجه به هشدارها و توصیه‌های سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان را تضمین می‌کند.


پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590050

مهمترین اخبار ایران و جهان: