نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 09:52

آیین تجلیل از خانواده شهید سیدطالب سعیداوی موسوی در اهواز برگزار می‌شود

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید سیدطالب سعیداوی موسوی از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده معظم شهید سیدطالب سعیداوی موسوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار می‌شود.

این برنامه روز سه‌شنبه 21 آذرماه سال 1402 در آستانه سالروز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 20 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید سیدطالب سعیداوی موسوی در اهواز، پردیس، بلوار گلزار، روبه‌روی چمن مصنوعی مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

آیین تجلیل از خانواده معزز شهید سیدطالب سعیداوی موسوی از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان مسئولیت آن بر عهده سید عباس موسوی برادر شهید سید طاهر موسوی است انجام می‌شود.

شهید سیدطالب سعیداوی موسوی یکی از 24 هزار شهید والامقام استان خوزستان است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602050

مهمترین اخبار ایران و جهان: