نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 21:14

افزایش قیمت انواع محصولات پروتئینی در مشهد

بررسی میدانی خبرنگار فارس نشان می دهد قیمت انواع محصولات پروتئینی طی یک ماه اخیر در مشهد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طبق بررسی ها طی یک ماه اخیر قیمت برخی از محصولات پروتئینی از جمله مرغ و ران گوساله در مشهد، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

افزایش قیمت ١٢ هزار تومانی مرغ

امروز مرغ در بازار مشهدمقدس ۸۵ هزار تومان به فروش می رسد. این در حالی است که یک ماه گذشته و در تاریخ ۱۹ آبان ماه ١۴٠٢ قیمت مرغ در مشهد ۷۳ هزارتومان بوده است؛ بر همین اساس قیمت مرغ طی یک ماه اخیر ١٢ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

قیمت سینه مرغ بسته بندی شده در تاریخ ۱۹ آبان ماه ١۴٠٢ در مشهد ۱۲۱ هزار تومان بوده است که طی یک ماه قیمت سینه مرغ بسته بندی شده تنها یک هزار تومان افزایش یافته است و امروز به قیمت ۱۲۲ هزار تومان رسیده است.

افزایش ۷ هزار تومانی قیمت ران گوساله

ران گوساله در ماه گذشته در بازار به قیمت ۵۲۸ هزارتومان به خریداران تحویل داده می شد. اما امروز در مشهد به قیمت ۵۳۵ هزارتومان فروخته می شود. طی یک ماه گذشته قیمت ران گوساله حدود ۷ هزار تومان افزایش یافته است. قیمت ران گوساله با قلوه گاه نرینه نیز طی یک ماه اخیر ۴۳۳ هزار تومان بوده که امروز با قیمت ۵۰۸ هزار تومان به خریداران فروخته می شود.

ماهی قزل آلا در ثبات

بر خلاف افزایش قیمت ها در محصولات پروتئینی اما قیمت ماهی قزل آلا در مشهد طی یک ماه اخیر رشدی نداشته است و بر روی قیمت ۱۷۵ هزار تومان در ثبات است. قیمت بوقلمون نیز ماه گذشته ۲۳۳ هزار تومان بوده است که امروز در بازار با قیمت ۲۲۳ هزار تومان به فروش می رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601750

مهمترین اخبار ایران و جهان: