نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 19:16

آغاز نظارت ویژه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بر بازار شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذرماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه ، آجیل، شیرینی،خشکبار و گوشت در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذر تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

نجف‌زاده تصریح کرد: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دستگاههای نظارتی از قبیل جهاد ، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می شوند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی عنوان داشت: شعب تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان دستگاههای متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، اتاق اصناف، پلیس امنیت، در غالب اکیپ‌های گشت مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود .

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601650

مهمترین اخبار ایران و جهان: