نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 09:25

رشد چشمگیر پرداخت عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های سمنان

پرداخت عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشستی با اعضای شوراهای اسلامی و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان سمنان در سالن همایش غدیر استانداری سمنان، از تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال از محل ارزش‌افزوده به شهرداری‌های سمنان خبر داد و افزود: پرداخت این میزان اعتبار از محل ارزش‌افزوده به شهرداری‌های استان سمنان چشمگیر بوده و از راهبردهای ارزنده دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته است.

وی اظهار کرد: کمبود جمعیت از مهم‌ترین چالش‌های سمنان است و ضرورت دارد تا اعضای شوراهای استان با تبیین موضوع، برای گره‌گشایی از این مانع قدم بردارند.

استاندار سمنان بیان کرد: بین بدنه استانداری و اعضای شوراها فاصله‌ای وجود ندارد و این هماهنگی و وحدت، موجب موفقیت در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصادی و امنیت شده است.

هاشمی افزود: مجموعه شوراهای اسلامی استان بدون هیچ چشم‌داشتی در خط مقدم خدمت به مردم هستند که این اقدامات با سیاست‌های دولت و همکاری فرمانداران، موجب دستیابی به اهداف موردنظر شده است.

استاندار سمنان گفت: راهکار مقابله با حاشیه‌نشینی شهرها توجه به روستاها و روستاییان است که به‌منظور تحقق این راهبرد باید تخصیص اعتبارات برای رونق روستاها در همه حوزه‌ها مورد توجه باشد.

به گزارش فارس؛ علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان نیز پیش‌تر از رشد چشمگیر پرداخت عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان خبر داده بود.

پایان پیام/74002/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596694

مهمترین اخبار ایران و جهان: